Vizuální identita projektu Lázně 21
Když jsme dostali možnost podílet se na projektu Lázně 21, bylo nám jasné, že půjde o jednu z nejzajímavějších výzev, jaké jsme v poslední době řešili. Z bývalého městského bazénu se skokanským můstkem totiž vzniká knihovna 21. století – a nejen to. Prostor nabídne také kulturní a přednáškové sály, kavárnu, dětskou hernu, gaming roomy, virtuální realitu a 3D tiskové dílny.
Naším úkolem bylo obléct tuto vizi do vizuální identity, která spojí brutalistní architekturu 70. let s moderním, otevřeným a hravým stylem. Inspirovali jsme se tedy vizuálním jazykem doby, kdy lázně vznikly, a dali mu současný výraz, který osloví návštěvníky všech generací.
Vytvořili jsme logo a grafický styl, kompletní navigační systém v budově, návrh webu, propagačních materiálů i vizuál kampaně. Klíčová byla pro nás úzká spolupráce s architekty z ateliéru BOELE, abychom dosáhli propojení grafiky a architektury do jednoho celku.
Výsledkem je identita, která jasně komunikuje, že Lázně 21 jsou víc než knihovna. Jsou to živé lázně pro vědu a kreativitu – místo, kde se minulost potkává se současností a kde voda ustoupila knihám, technologiím a inspiraci.
Bylo nám ctí být u toho.